Hösten

Ja då är man på hemmaplan igen..
Resan till o från umeå gick faktiskt väldans bra! Mille var så duktig!
Kom fram i bra tid,packade in oss i deras fina lägenhet. Sen ut på stan o åt lunch. Jätte gott!
Sen kikade vi runt lite på stan. Fin stad måste jag säga!
Sen hem till bror o karin.
På kvällen gjorde de en trerätters middag! Super gott!
TUSEN TACK FÖR ALLT ni är så innerligt snälla!
På lördagen var det shopping dax igen =)
Åt lunch ute. Sallad.. Jätte god.
På lördags kvällen var vi utbjudna på en mysig restaurang med väldigt god mat! KLÄDER för det???!! NEJ! Så det var bara att gå in i kakans garderob det..och där fanns räddningen. En jätten fin skjorta! Tack för lånet!
Hade en super mysig helg.Och det gick bättre än förväntat m Mille måste jag säga. Han var så duktig lill prinsen!
Men senil som man är så glömde jag juh såklart kameran hemma på bordet =(

Har bara vart hemma idag på dagen. Veronica o barnen kom en sväng. Alltid lika trevligt!
Var inne o fikade lite o sen gick vi ut en sväng.
Mysigt m hösten tycker jag...färgerna..

På kvällen åkte jag o Moberg till Angela på en liten mys kväll,Lotta var oxå där..
TACK för den goda kakan,ananasen o kaffet såklart =)
Väldigt trevligt!
Det gör vi om tycker ja...



Nu är det natta.. /M



Mina hjärtan..


Jag o alla mina grabbar =)
 
                                  
 

Mille på sin nya racer han fått av farbror Stewe!  TACK!

 

Anthon o Kevin.. Sååå fint höst kort!


Tittut...här kommer ja =)


Kusinerna leker för fulla muggar =) Sååå söta!
 

 

Skogspromenad!






























        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0