Wii

Fredagen var vi bara hemma..inget fint väder.. HATA detta väder!!!!
Så vi mös ner i soffan ,duka upp m ost,kex,chips,frukt,godis haha o spelade wii.
Jag Misan Jenny Angela o sen kom Stewe
Gissa om vi hade skoj???? JA!
Hur roligt som helst kan jag lova!
De som inte har provat..jag rekommenderar er att prova..lovar ni får en hel kul kväll!
Så här såg vi ut:



Idag har vi bara vart inne..har juh vart PISS väder..åhåhåh..blir såååå trött!
Var iaf upp på jouren m lill killen. Han har juh fått nå utslag på rygg armar o ben o verkar besvärad av de. Sov nästan ingenting i natt.
Träffade läkaren..han sa att det INTE var djur allergi eller tvätt/sköljmedels allergi..kanske nåt han äter....KANSKE
Hmm...VAD??????????
Vad vet läkarna idag?????!!!!!!
Vi skulle observera honom.
Fick kortison salva o åkte hem...
Dagens sjukhus..blir SÅ J*VLA TRÖTT!!!!!!!!!
Så här ser han ut...

Nån som vet vad det kan vara?????

Sen åkte vi hem..
Jenny lagade midda till mig o Misan.. gott
TACK Jenny!


Nu kom Angela..så nu ska vi ladda inför kvällen..
Blir Buzz m brudarna o kanske lite Wii..

Trevlig kväll! /M

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hua hur han ser ut lillbubben :( jäkla läkare alltså!! Hoppas du kommer underfunn med va de är å att han blir bättre.. Prova spela lite Lasse B för han ;) Puss

2008-05-17 @ 21:18:23
URL: http://www.lindaceciliasundin.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja men visst blir man ilsken!!!!Jag tycker det ser ut som torr fläckar så här på håll.Pelle har haft mkt besvär av sånt sen han var bebis o har det fortfarande men det blir bättre med fet salva som locobase.Men inte vet jag...Hoppas ni får provssvaren snart så ni inte behöver fundera så mkt.Många kramar Jenny

2008-05-18 @ 21:28:17
Postat av: Jennsan

Men gumman jag hade väl kunnat få slippa vara m på bloggen...haha!där ser man ju på riktigt hur man ser ut. Men roligt är det GRYMT roligt.
Men love you..pussen

2008-05-26 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0