Lördag..

Ja..det var ett tag sen man skrev =)
Har inte haft energi att knäppa på dessa tangenter denna vecka.. Haft fullt upp..
Karl har vart sjuk..och trot eller ej han var verkligen super dålig o är än =(
Var upp på sjukan o han hade pann o bihåls inflammation..fick medicin så nu ska han väl komma upp på benen snart! Tycker lite synd om honom kan jag lova..Älsklingen min..
Mille har oxå vart dålig..feber o kass kista..lill gubben.
Så man har juh vart mamma flickvän sambo servitris undersköterska god granne o vän..
Tror ni jag har haft det jobbigt??? PHU...kan jag lova haha

Sista april tillbringade jag iaf med goda vänner o goda grannar!
Vi grillade o spelade kubb..(Tjejerna mot killarna)Nu tror ni självklart att tjejerna vann.. Men ska jag vara riktigt ärlig så vann grabbarna =(
Men de lär juh få vinna nångång så inte deras stolta manlighet försvinner haha

Har även haft fin främmande..
Först kom go killen Andre hem.. Åh..saknar honom..
Hoppas han stannar längre nästa gång så vi hinner hitta på nå skoj!

Sen kom allas våran egna Berghagen hem!
Sååå skoj att träffa henne..

Har idag suttit ute i det fina vädret hela dagen...sååå skönt!!
ÄLSKAR detta väder =)
Brände mig till o med..kan lova att solen är stark..så passa er därute!!

Min stor kille har tävlat i helgen..och som alltid så gick det bra för honom!!! stolt mamma!
Älskar dig sååå innerligt gubben!


Ja det var väl allt för denna gång..
Avslutar m lite bilder..

/M








Mobil nördarna haha

Älskar er..
image82
Sötast..

Linda Spelar Lasse B för Mille.. =)

Bästa Misan solar =)

Mammas lill kille... så innerligt söt!
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0