Ensam...

Ja då sitter jag vid datan..
Det är alldeles tyst här hemma.. =(
ALLA mina pojkar är borta..*snyft*
Ante jobbar
Anthon är hos pappa sin
Mille sover hos mormor..
Känns tufft,men ändå såå otroligt skönt på nå vis..
Jag tror jag behöver detta!
Att bara få vara jag o att få sooooova....

Igår åkte älsklingen o jobba..kommer om 9dagar tror ja..Saknar dig älskling!

konstig man är egentligen..
När han är hemma blir jag tokig på honom..trött..kan gnabba om små saker..mm
Vill bara att han ska åka o jobba ett tag så man får vara ifrån varann en stund o att man får längta efter varann..känna saknad..
Sen när han väl åker känns det bra.....ett tag..
Sen saknar jag honom sååå innerligt mycket o vill bara att han kommer hem.. =(
Kan man aldrig vara nöjd???!!!!

Vet ni..
Att i morse vid 05.00 när Mille vaknade sa Anthon..
-Mamma ligg kvar du..jag fixar det här!
-Ok...( Ligger på helspänn o undrar om jag drömde eller om han verkligen sa det..)
Men han går in i köket, tar fram vällingen som står klar i kylen o ropar:
-Hur många sekundrar??
-40 älskling
-ok..
Sen hämtar han Mille till våran säng o lägger sig o matar honom.
Ställer flaskan på sängbordet o somnar..
När kl ringer 06.15 o vi ska upp o till skolan frågar jag:
-Trött älskling??
-ja..jobbigt m barn vet du..
Hahahahhahahahaha sååå himla go min kille o SÅÅÅÅÅ snäll som hjälpte mamma i natt! Älskar dig gubben!

Idag har vi vart på kalas för min Therese fyller år idag..
Hipp Hipp HURRA
... GRATTIS GUMMAN!!!!!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen..alldeles själv.. =( Känns lite läskigt!

Sov gott!!! /M

**********************************************************
Tills ni växt....

"Er plattform
är min tillit.
Er trygghet
är min omtanke.
Er barometer
är min saknad.
Ert mod
är min tro.

Så skall jag leva
med min saknad,min tro,
min omtanke och min tillit
tills ni växt er starka och raka
beredda att ensam
möta vuxenvärldens krav..."

*****************************************************************************









Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahaha...härligt Anthon! =D Han kan få komma och ta Lowe lite oxå;)
Kramen

2008-05-13 @ 09:34:41
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Linda

Men gud vad sött. Hade jag hört han så hade jag bölat :) puss

2008-05-13 @ 17:35:56
URL: http://www.lindaceciliasundin.blogg.se
Postat av: Emma

Hahahahaha...härligt Anthon! =D Han kan få komma och ta Lowe lite oxå;)
Kramen

2008-05-13 @ 21:34:07
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Katrin

Men GUUUD va han har blivit stor då!! Anthon alltså,(ja Milo också men honom har jag ju bara träffat en gång) Tänk att lillkillen som brukar sova hos mig o följa med på de mesta äventyr har blivit så stor, jag blir blödig. Hur mår ni? Hur funkar allt med Peter? Hmmm var alldeles för länge sen vi sågs! Kram på er!

2008-06-09 @ 21:23:17
URL: http://tobaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0