Doktorn

Ja.. då har man vart till doktorn med lill killen då!
De tyckte juh att han var såå sen i motoriken,sen har han börjat himlat m ögonen för 2v sen o sover väldans väldans mycket!

Så vi fick tid hos doktor Jörn.
Sant så sant som jag sagt så var han väldigt sen i motoriken..
Men han kan sitta =)
Så han ska få en sjukgymnast nu.. ska dit nästa torsdag!

Det med ögonen var han lite mer bekymrad över..
Så nu på torsdag ska vi till Bollnäs o göra EEG...Mammas hjärta..
Så liten juh...

Men det var såå skönt att vi fick tider såå fort!
Känns toppen!

Hoppas innerligt att det inte är nå allvarligt bara..

Sen tog vi vikt på honom..har inte gått upp ett enda gram på 1mån..
Hmmm..var tar all mat vägen???!!! För äter det gör han kan jag lova =)

Men vikten är juh inget..han är en glad o go kille o äter gör han..
Så det bekymrar jag mig inte för..
Snart säger det bara *poff* så är han stamvägens bodybuilder haha

Ja så nu får vi bara vänta o vänta..
Hur kan 2 dagar kännas som 3mån...??!!

Anthon har iaf kommit hem från pappsen nu..känns skönt!
Nu är familjen komplett!

Har idag vart på öppna m gänget =)
Fikade,åt pannkakor o pratade o så klart lekte..var så trevligt!

På kvällen gick jag över till bästa grannen,satt på altanen o surrade lite..
Pontus celica...9.900kr hahahahaha
Bästa jag hört på länge..hahahaha

Så mysigt nu när man kan börja sitta ute på kvällarna!
Men hatar myggen.. de är juh stora som jet plan för i h*vete...
I morgon kanske man får sig en kaka på altan..en Tupp kaka =) Det ni..
Och den har ju så klart Angela släng ihop!
Den är nog lika god som allt annat jag har nallat på haha

Sov gott o ta hand om er därute!
/M


image88

Kommentarer
Postat av: sofia persson

Hej på er!
Läste precis om Milo,ingen fara det dära kommer gå bra det.Har vart precis till det dära stället i Bollnäs flera flera ggr med Alva jag med och gjort eeg,det går rätt fort och heeelt smärtfritt.
Håller tummarna för er jag!
Kram

2008-05-07 @ 11:36:01
Postat av: Jenny Lindberg

Hej hej är inne o smyger lite.Du ska se att det kommer att gå bra,håller tummar o tår.Många styrkekramar till er.Kram kram från oss.....

2008-05-07 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0