Ännu en vecka..

har gått!
Det går såå fort!

Imåndags sov juh lill killen hos mormor..

Det hade juh gått sååå bra =)
Gick ingen nöd på honom inte..
Bara jag som är lite fjollig!! hahaha

Var på föräldrargrupp i onsdags.
Och sen på kvällen åkte jag o Jenny till Anthons skola o kollade på uppvisning..snacka om duktiga barn!

Var på sjukgymnastik m Mille i torsdags,gav mig inte nå!
Bara mer nervös o ledsen.
Så nu väntar jag på att Delvert ska höra av sig om provsvaren!
Jag bara väntar o väntar!
Det är nog det ända jag tänker på nuförtiden..

Igår var vi o träffade Emma o Lowe som kommit hem en sväng! Det var trevligt!
Blir juh såå långt mellan gångerna.

Har fått en ny vagn till Mille..av mamma..men så fin den var!
Jag blev så innerligt glad! TACK mamma!!!
Mille älskar att åka iden..
Tänkte ta en promenad idag men tyvärr sa vädret ifrån..
Hoppas på bättre väder imorgon!!!

Ikväll ska vi nog spela Wii..
Så i morgon har man väl träningsvärk hahaha

Lägger ut lite bilder som jag knäppt under den gånga v..

/M



image101






image110

image111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0