2008-06-02

Idag blir Mille 10mån..
Stora killen.
Tänk vad tiden går fort!!!!

Iaf så har vi vart på jouren m Mille. Han har haft lite utslag på hela kroppen lite då o då. Och igår blossade de upp igen..rejält. Blev stora röda fläckar m typ blåser i..Så vi åkte upp..
Och lyssna nu riktigt noga.. Kan vara GLUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åhhhhh jag tror jag blir helt TOKIG!!!!

Symton:
  • trötthet
  • diarré och andra mag-tarmbesvär
  • dålig viktökning
  • värk i skelettet
  • blåsor i munnen
  • blåsor på huden
  • svårigheter att få barn.
Vad ska jag ta mig till????!!!
Han är juh trött av sig
Och han går juh inte upp i vikt som han ska..
Så man vet juh aldrig..kan juh vara så.. Men håller ALLA mina 2 tummar på att det är ett annat födoämne!
Vi lär testa oss fram. SUPER SKOJ!
Skulle det nu var gluten så är det Laktos + gluten... det blir skoj det..det blir omställning det kan jag lova mina vänner!
Och jag som är sååååå super duktig på sånt...eller INTE!
Sen ska jag nu i veckan ta kontakt m en läkare som ska ta blodprover på honom för det kan man göra redan nu. Pricktest görs bara när man fyllt 3år.. =(
Så jag hoppas innerligt de kommer fram till vad det kan vara.
Tänk att det ska vara nånting hela j*vla tiden. Man blir så trött!
Kan det inte bara få vara lugnt ett tag..???!!!!!

Åhhh tycker sååå jävla synd om honom..
Mammas lill hjärta!

Helgen har vart mysig.
Lördagen stod jag på loppis..men det var dåligt.
På kvällen åkte vi på 65-års kalas! Väldans trevligt var det!

Och idag mina vänner har jag jobbat =)
Det var sååå skönt o väldans roligt att komma tillbaka.
Ska jobba litegrann nu i sommar.
Pengarna behövs kan jag lova =)

Anthon var o tävlade i helgen..
Kom första dagen 2:a o andra dagen 1:a
Det är MIN kille det!!!
Otroligt duktig!!!

Nä nu ska jag hoppa i slafen ;)

Hejpa/M

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Fasters ÄLSKLING!!
Usch o fyy hur mycket ska han få utstå o vara med om på första levnadsåret :(
Pusssssa honom såå från mig..
Sen är de VI som ser till att får en dejt NU..saknar er såå!!!!
Pussar o kramar.....

2008-06-02 @ 22:48:13
URL: http://mammaannsofie.blogg.se
Postat av: Therese

Men stackars Mille:( Håller mina två tummar också på att de är något annat. Hälsa och gratta Anthon till segern och Gratta Milo på 10 mån dagen :) Vi kanske ses i slutet av veckan när vi båda är lediga igen? :) Ha de bra, Kraaaam

2008-06-02 @ 23:06:24
URL: http://thessangruvman.blogg.se
Postat av: Jennsan

Mitt lilla hjärtesnöre då.... Fast jag visste ju allt det där,eftersom man var med och hoppa små grodorna så han skrek av lycka..HaHa... Älskar dig hjärtat

2008-06-03 @ 11:30:05
Postat av: Linda

Men min lillfis... Uscha.. Tror inte ens Lasse B kan hjälpa till nu :( Hoppas på det bästa gumsan... Saknar er.. Pussen love you.. pussa Mille å.. Va duktig Anthon e då.. Kram på han.. Även om ja hatar dessa helvetesmaskiner :)

2008-06-04 @ 01:14:21
URL: http://www.lindaceciliasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0