08-06-12

Ja då var det ett tag sen man skrev igen =)
Ante har åkt på jobb igen i söndags..till Kiruna o kylan =)
*sänder lite värme till dig älskling*

Helgen var lugn...som vanligt haha
De firade Anna Hansson som fyllde 30år hos Jenny så jag Misan o Angela bänkade oss på min altan =)
haha vilka roliga..

Ingrid Lotta Jenny o Annika =)





















Har haft fin främmande från Bollnäs oxå..
De blir sååå stora grabbarna o väldans fina...





Har juh såklart vart på föräldrar grupp oxå..lika trevligt som alltid!!





Har vart o vägt lill prinsen i måndags..8750 o 71 lång..DE NI!
Sen vi slutat med gluten har han blitt en helt annan Milo..sååå roligt!
Sover inte lika mycket o är mycket piggare..
Han kan till o med sätta sig upp från ryggläge..fast bara i min säng haha rolig han!
Sen har han fått en till tand oxå..uppe!
Nu går det fort framåt kan jag lova.. =)=) Stora killen!



Ja det var väl allt för denna gång...

Nu ska jag hoppa i plurret o sen blir det sängen..
Mille har juh fått in någon ovana att vakna före 06.00 på mornarna..INTE så himla skoj kan jag lova!!!

Hejpa/M

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vad härligt att höra att han blivit piggare, kanske inte så tidigt dock :) OM han är gluten så hoppas vi på att det växer bort så småning om...

Min kompis Marie fick en son idag :) Så himla roligt, nu längtar jag ju ännu mer efter våran bebbe. Ha det så bra!! Kram

2008-06-14 @ 23:56:48
Postat av: Jennsan

Mitt lilla hjärtesnöre,idag ska jag kidnappa dig så Mamma och Brorsan får vara sj....

2008-06-16 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0