MILO 1 ÅR!!!!!!!!!!


Mitt hjärta blir 1år idag...HIPP HIPP HURRA.. GRATTIS!!!!!!!!
Tänk vad tiden går fort...usch..alldeles för fort!





Mamma o pappa älskar dig såååå innerligt!!!


___________________________________________________________________________________________

Ja,då var detta kalas över... PHU!
Helt slut kan jag lova..
Milo somnade som en stock..lill gubben!
Men det har vart en väldigt bra dag.
TUSEN TACK alla mina vänner!!!


                                            

Tack o godnatt mina vänner..Kramar Mille.

Kommentarer
Postat av: Therese och Devvan

Superstort grattis Milo på din dag :) Tack för fikat:) Kraam

2008-08-02 @ 18:37:25
Postat av: Jenny

Men essklings killen min, vad fin han är...

2008-08-04 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0