Lite gott o blandat..

Ja det har hänt lite...

1: Vi ska flytta till en 4:a =) Ska bli hur skönt som helst så grabbarna får eget rum!
2: Jag har vart på city festen i fredags! Var super kul! Det var Jag Misan Jenny Stewe Pjär Fredrik som var hemma hos Linda. Sen kom det lite mer folk dit! Var såååå skönt att bara få vara jag! TACK Linda för att vi fick komma..*puss på dig*
3: Devin har fyllt 1år.. GRATTIS! Nu är grabbarna stora.. Usch! Tiden går så himla fort!
4: Var ner på cruisingen på lördagen m Angela.. Åkte raggarbil. Hur mysigt som helst! Sen for vi vidare o bada bubbel kar! Super mysigt..ett sånt skulle jag vilja ha =)=)

Ja det var väl lite av det vi har pysslat med =)





Cityfesten!



Förlåt Fredrik...men jag bara måsta.. hahahahaha
 







 



   


Devin 1år..


 



Cruisingen..


 



                             mina fina killar...





Puss...

Kommentarer
Postat av: weddan i magaluf

maria du ska fa igen sa javla mycket for dom dar bilderna.. nu ar jag vansinning!!!

2008-08-17 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0