Söndag

Ännu en helg har gått.
Har vart en trevlig o lugn helg.. Har inte gjort såå mycket! Har haft besök av Therese o Devin..alltid lika trevligt!
I går kväll kom Veronica Misan o Sandra hit. Väldans trevligt hade vi!
Idag har jag inte gjort så mycket. Bara vart hemma. Har juh inte vart nå roligt väder heller. Sååå less på detta väder nu! VILL HA SOMMAR!!!!!!!
Killen min är på väg hem oxå. Men det är juh en bit att åka så han kommer i morgon bitti!
Ska bli skönt att träffa honom..har juh saknat honom såklart..lite iaf =) Älskade älskling!
Hade juh våran årsdag(eller vad det kallas=)) när han var borta oxå.. 9/4 så nå mys kanske vi ställer till med i veckan.
Nä nu ska jag bada..

Ha det toppen/M


Sätter in några kort på det BÄSTA som hänt mig...NI är mitt ALLT o jag älskar er sååå innerligt!!!


Anthon har lånat Antes brillor..sååå snygg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0