Såååå skönt väder..

har vi haft det idag!
Började med att jag hade sovmorgon ända till halv tio..skönt!
Sen kom Anna Therese o Devin o mormor Sonja =) Fikade o pratade lite..trevligt!
Tog sen en promenad ner på stan m Therese,Devin, Anna o Mille. Var o åt sallad o kikade i affärer. Sen fortsatte vi tillbaka upp till mig. Packa ut gå stolar, leksaker,filtar o självklart kaffe =) för att fortsätta den fina dagen ute =)=) hade det sååå mysigt. Man blir så pigg o glad av detta väder!!
Hoppas morgon dagen blir lika fin....

Prinsen o jag avslutade dagen m att ta oss ett bad =)


Kram/M



Sätter in lite kort på Grabbarna Grus.... =)
kolla in kortet när de skäller på varann..hahaha




OBS:Therese....P-A har hjälpt mig...annars hade du sett datan på altan när du kom...hahaha

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa men visst e de häärligt väder!! Uppe m tuppen vi och det verkar som även denna dag kommer att gå
solens tecken! ;)
Fina bilder på Milo!! *längta*
Fin bloggen har blivit också! In å kikar varje dag vettu! ;)
Ha de bäst, pussa på mina killar! (Milo& Ante);)
Kram Kram

2008-04-18 @ 07:26:36
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Therese

Hahah ja jag förstod nästan de =) hahah. Fina kort föresten:) Kraam

2008-04-18 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0