Helgen

Ja...då ska vi se..
I fredags var man på dollar =)=)=) Tycker det är sååå skoj att de öppnat haha
På kvällen var vi bara hemma. Anthon hade kompis som låg över!

Började lördagen m att Jag Misan Jenny o Anna åkte ner på staden för att köpa present o lite alkohol! =)
Maria Moberg Hedberg fyllde nämligen 25 så PARTY väntade på kvällen Såååå skoj!!!!
Åkte sen till mamma o pappa för att lämna Anthon. Han vela sova där...lill gubben!
Vi stannade o fikade o lekte lite =)
Hade det riktigt trevligt!

Mina älskade föräldrar o MINA killar....



Fortsatte sen hem för att göra mig vacker(så gott det gick) inför kvällen!
Sen for vi till Maria..
Hade det sååå himla skoj..både hos henne o ute!
Dansade som tokar haha
Avslutade kvällen m en smarrig kebab..MUMMA!
Sen tog vi Taxi hem..
Det var en TOPPEN kväll o jag hade det super skoj!!!
TACK Maria för en hel kul kväll!!!



















MARIA 25 år!!!! GRATTIS Gumman...
image71



Idag har vi vart hos mamma o pappa o firat de! GRATTIS!!!!
Vi fick mat o efterrätt..Mums..

Min bror var oxå hemma i helgen.
Så skoj att träffa honom. Det blir lite långt mellan gångerna..

Nej nu ska jag hoppa i säng!

Ha det bra//M

Kommentarer
Postat av: Emma

Å vilken toppenhelg ni verkat haft!
Vi har mest varit hemma, köpt ny bil har jag gjort =)(bloggen) Såå nöjd så! Brummar upp med den snart. Vill också ut å parta händer ju typ aldrig numera, måste bli bättre på supandet! haha Pussa älskligs Milo!!
Kram

2008-04-28 @ 09:59:25
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Linda

Oväntat att Jenny skulle ha tungan ute på minst ETT kort :) Va kul ni verkar ha haft de.. Synd att jag inte kunde va med :( Men på sista kommer jag hem å hänger med er iaf *längtar* Puss puss

2008-04-28 @ 11:38:26
URL: http://www.lindaceciliasundin.blogg.se
Postat av: Katrin

Hihi va roligt det är att titta på dina krt, känner ju igen en del :)

Är det Mattis Hedberg? Det var inte igår jag såg honom :)

Ha det så bra!! Kram

2008-06-09 @ 21:35:03
URL: http://tobaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0