Grillning..

Även denna dag har vart hur skön som helst!! Humöret är på TOPP!!
Har vart ute heeela dagen,druckit kaffe,lekt o bara jäst =)
Har även vart o handlat lite alvedon till Mille..inte 100 idag,så jag ladda upp =) Tror det är grynen =)
Var även ut på e center o handla m Anna inför vår kväll..PREMIÄR grillning..
Men tyvärr blev Tove sjuk så de kunde inte komma..sååå synd!
Men det tar vi igen när bruden blir frisk igen!!
Men Jag, Ante, Mille o Jenny grilla.. Hur mysigt som helst o HUR GOTT som helst!!!! MUMS!!!
Skulle kunna leva på grillat ja haha

Anthon är hos pappa sin..men kommer till veckan..skönt!!!
Då blir familjen komplett =)
Saknar stor killen min...

Nä nu ska jag hoppa i plurret =)

Tjing... /M

Till mina barn
När ni ler
blir himlen plötsligt blå
och om jag
någonsin glömmer varför
så lova mig att skratta lite då
När era ögon glittrar
vill jag dansa
hela natten
För jag andas er
och älskar er
Ni är min jord
Min luft
Min eld
Mitt vatten

Ni är mitt ALLT!!!




Världens sötaste kille i sin nya keps han fick av pappa sin =) Sååå fin...
image40

Mitt ALLT!!
image41


Grill mästaren =)
image42

Mitt ALLT!!
image43

Kommentarer
Postat av: Therese

Förbannat! sån där kepa har devvan å :) Hahahah

2008-04-19 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0