Burr..

Dagen började väl inte såå toppen bra..
Anthon åker m Misan varje morgon till skolan..Hon är bara för snäll..
Så jag hade kl på 06.00..
Men vaknade inte av kl utan av att min kära granne stod utanför o knackade typ 7.10 =)
Åh herregud.
Kan lova att han blir totalt tokig om han skulle komma försent =)
Så vi stressade som 2 tokar o sprang till bilen..väl framme inser jag att jag lär skrapa rutorna oxå.. F*N!!!!
Anthon började skrapa som en tok o skrek att vi lära åka samtidigt haha Go gubben.. Tyckte såå synd om honom..
Men vi hann i tid aif.. PHU!!

Väl hemma slappnade jag av. Jag o Mille åt frukost o mös lite.
Jenny kom oxå..
Även Malin o Annsofie kom.. trevligt!
Solen var juh framme idag oxå så vi packade oss ut m kaffe,filt o leksaker..
Fixade även till våra buskar lite =) duktiga vi är..
Men det tog inte lång tid så packade vi oss in igen haha
Tyckte det var lite kallt..var inge skönt alls..burrrr

Sen stressade jag iväg o tog cell prov. Tycker verkligen inte om sånt så min Jenny fick följa med som sällskap.. TACK!!!

På eftermiddagen tyckte min andra hälft att vi skulle grilla kött..
Så det gjorde vi såklart..såå himla GOTT!
Kan leva på grillat vi haha

På eftermiddagen fick vi fin främmande av Maria M o Tilde..det var trevligt!
Så då var vi ute men då hade jag vinter jackan på mig..frös ja =)

Tycker jag har blivit duktig på att skriva här på sista tiden..kan bero på att Ante o hans kompisar har invaderat tv-rummet..de spelar tv spel hela kvällarna...haha barna mina =)
Så då är datan ledig för mig...och det är juh inte ofta haha

Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska natta..

/M
"När jag var liten kunde jag trolla.
Jag kunde göra underverk, läka sår och gå på vattnet,
färdas obegränsat i tid och rum,

jag hade makt att förvandla världen eller skapa en ny.

När jag var liten kunde jag trolla.

Det var innan de lärde mig att jag inte kunde."



Jonas Gardell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0