Äntligen..

Ja äntligen har man fått sig en blogg! Det var älskade Emma som fixade en blogg åt mig. Karln verkar juh inte få fingrarna ur arslet o göra det =) o nu har han dragit till Kiruna på jobb! Så då hade man juh fått vänta haha

Ja vad har hänt...mycket! Orkar inte skriva allt =)
Vart sjuka rätt mycket. Öron ögon inflammation feber förkyld hosta luftvägskatarr..så i 7v har vi hållt på. Men är nu på bättringsvägen.! Sååå skönt!

Var på "besiktning" m Mille idag. Gick bra. Han har gått upp o väger hela 8070! Det ni =) och var 68lång.
Men de var lite oroliga över att han inte kan sitta ordentligt (han sitter,men inte stadigt)o inte vända sig (han har iaf gjort det några ggr) mm så nu vela delvert att vi skulle komma till honom så får vi se då! Tänk att det ska vara något hela tiden!
Men han är iaf jordens gladaste kille! Och alla är vi olika så jag ska inte stressa upp mig över detta!

Sätter in lite bilder så ser ni vad vi har haft för oss den senaste tiden =)

Ha det toppen.../M


Jag o min bäste vän Devin har lekt!!
image1

har vart på föräldrar träff
image2

var ut o grilla o pimpla m Anna Tove Robban..väldigt mysigt!
image3

Jag o pappa pimplar =)
image4

Familjen Karlsson/Westin
image5

Sötnosen Tove
image6

Var på sjukhuset 2ggr.. Var mindre skoj!
image8

Fint väder så vi passade på att gå ut.. Jag brorsan o pappa
image9

Här kör jag ifrån brudarna =)
image10

Provade gunga..det var kul!
image11

Haft besök från Stockholm oxå..sååå trevligt!
image12

Kommentarer
Postat av: Sara

En till Bodinare :) Härligt! Kanske inte släkt, men vem vet.

2008-04-08 @ 19:26:37
URL: http://boddanslilla.blogg.se
Postat av: Therese

Men ÄNTLIGEN!!!!! Vilka fina bilder:) Såg så mysigt ut när han va ute och åkte i gåstolen ute på gårn :)
Ses imorgon då :) Kram kram

2008-04-08 @ 19:53:24
URL: http://thessangruvman.blogg.se
Postat av: Emma

MEN ja så fint, men va va de för bild på mig då!!?? Hahaha, ser utsom en jävla pundare!=)

2008-04-08 @ 20:31:22
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0