30/4

Måndagen flöt på m trevligt sällskap hela långa dagen..
Jenny,Viggo,Hampus o Tova var här hela dagen.
Vi var även på dollar en sväng,alltid lika trevligt =)
Sen beställde vi hem Thai mat..MUMS!!!!

Igår var gick jag o Therese på öppna..var där till kl var nämare 2.
Väldans trevligt var det.
Sen var jag bara hemma..

Idag är det sista april..
Blir grillat på gården m vännerna..sååå trevligt!

Sen kanske man går o spanar in en kase..

Anthon har åkt till pappa sin. Han ska tävla i helgen..håller alla mina tummar på att han vinner =)
Han är bara sååå duktig min kille.. lik mig hahahaha
HEJA Anthon!!!!!!!!!

Nu ska jag ta min morgon kopp.

Ha en trevlig dag/kväll...

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0