2 risgryn på väg...

Ja..om ni undrar vad jag håller på m om bloggen ändrar sig lite då o då så har jag gett mig in på nå jag inte kan =)
Jag försöker designa bloggen själv..så det kan sluta hur som helst! Men man vill juh försöka lära sig oxå,men det är inte lätt när man knappt hittar på/av knappen =) Och sinnig blir man oxå kan jag lova haha Så vi får väl se vad det blir o om det blir nå förändring haha


Ja denna v har gått väldans fort!
I morgon är det fredag..hmm vad ska man göra i helgen då..I morgon ska iaf stor killen på disco..KUL..
Ska till mamma oxå en sväng o självklart ta en fika m Therese =) Så denna helg flyter nog på snabbt den. Sen på måndag kommer Sambon hem..har gått fort dessa 9dagar. Har knappt hunnit sakna honom,har haft fullt upp hela tiden.Jag som trodde det skulle bli såååå tomt här hemma utan honom. Men dessa tomrum fylldes ganska snabbt upp med möten,bvc, besök, fika m vänner, mm. Så det har gått HUR bra som helst!

Mille har iaf 2 små små små risgryn på väg..syns knappt,men de finns där iaf. DET NI! haha därför han vart sååå gnällig då! Lill hjärta!

Nu ska jag göra läxa m Anthon..

ha det bra/M

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen tänder!! Åå va kul, lillfisen börjar bli stor nu! Kan du knapra kex m Lowe snart!!

Puss Faster

2008-04-11 @ 10:25:47
URL: http://www.lowesmammas.blogg.se
Postat av: Annsofie

Lilla älsklingen :D
Börjat fått tandsingar!!
Faster MÅSTE komma nån dag nu o pussa på han..*längtar*

2008-04-12 @ 17:22:37
URL: http://mammaannsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0